
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Bank Spółdzielczy w Kadzidle udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości elektronicznej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smart-fon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelew QR
- doładowania telefonów
- wykonywanie dyspozycji Sm@rt wypłaty
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną
- wyszukanie bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne
Szczegółowe informacje wraz z Instrukcją uruchomienia znajdują się w Instrukcji użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank
Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej