Bankowość mobilna -poznaj aplikację

Aplikacja mobilna Nasz Bank

Bank Spółdzielczy w Kadzidle udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości elektronicznej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smart-fon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie.

Aplikacja mobilna umożliwia:

  • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
  • dostęp do historii operacji
  • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
  • wykonywanie przelew QR
  • doładowania telefonów
  • wykonywanie dyspozycji Sm@rt wypłaty
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną
  • wyszukanie bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji.

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne

Szczegółowe informacje wraz z Instrukcją uruchomienia znajdują się w Instrukcji użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank

Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej